Barang Dijangka Naik

Antara faktor yang mendorong harga barang dijangka meningkat adalah  inflasi import dan peningkatan kos operasi perniagaan di Malaysia. Pengarah Urusan Mydin, Datuk Ameer Ali Mydin mengatakan kenaikan harga barang dijangka mula berlaku pada bulan Ogos dan September 2023. “Saya menjangkakan harga barangan peringkat pengguna meningkat lima hingga 10 peratus. Lazimnya produk yang diimport memerlukan masa untuk sampai ke negara ini. Jadi saya jangkakan menjelang Ogos atau September peningkatan harga peringkat pengguna itu mungkin mula berlaku. Kredit: Utusan

Biodata Siti Hajar

 


KUALA LUMPUR: Dengan sekali lafaz, penyanyi rap, MK K-Clique, 26, sah bergelar suami kepada suri hati pilihan, Siti Hajar syeikh Nordin, 26, tepat pukul 9.30 pagi tadi.


Kedua pasangan disatukan dalam majlis pernikahan serba indah bertempat di Masjid Jami’l Huda, Kampung Melayu Ampang, Selangor, dekat sini.


MK dan Siti Hajar yang tampil dalam persalinan serba putih dinikahkan dengan berwakil walikan Penolong Pendaftar Nikah Kariah Masjid Jami’l Huda, Mahdi Mat Zin.


Dalam majlis tersebut, MK atau nama sebenarnya Muhammad Hairi Hamdan turut menyerahkan mas kahwin berjumlah RM302 kepada Siti Hajar dan seutas gelang tangan emas.


Majlis dihadiri oleh ahli keluarga, rakan selebriti dan sahabat karib pasangan tersebut.

Comments

Popular posts from this blog

Tiada Lagi Subsidi Elektrik Untuk Rumah Orang Kaya

Barang Dijangka Naik